LT  EN  RU

Dažnai užduodami klausimai

 

 

  1. Kaip prisiregistruoti isikelk.lt sistemoje ir tapti nauju vartotoju?
  2. Ką daryti, jei prisijungiant atsirado užrašas „neteisingas prisijungimo vardas arba slaptažodis“?
  3. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?
  4. Ar galima pakeisti slaptažodį?
  5. Kaip redaguoti skelbimą?
  6. Kaip ištrinti skelbimą?
  7. Ar galima surasti jau ištrintą skelbimą?
  8. Kiek laiko galios mano patalpintas skelbimas?
  9. Ar yra galimybė užsisakyti skelbimų prenumeratą?
  10. Kuo skiriasi registruotas vartotojas nuo neregistruoto vartotojo?
  11. Kokiu formatu galiu įkelti nuotraukas?


  12.  

1. Kaip prisiregistruoti isikelk.lt sistemoje ir tapti nauju vartotoju?

Pagrindinio puslapio dešinėje pusėje esančiame skyrelyje nuspauskite nuorodą „Vartotojų prisijungimas“ . Atsidariusiame registracijos lauke ( http://www.isikelk.lt/lt/prisijungimas ) „Naujų vartotojų registracija“suveskite prašomus duomenis, patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su taisyklėmis. Spauskite mygtuką „Registruotis“.

Sulaukite aktyvacijos nuorodos savo el. pašte.

 

2. Ką daryti, jei prisijungiant atsirado užrašas „neteisingas prisijungimo vardas arba slaptažodis“?

Jeigu jau esate registruotas vartotojas ir bandote prisijungti prie sistemos, patikrinkite, ar prisijungdami nurodėte teisingus duomenis:

  • pirmame laukelyje turite nurodyti tą el.pašto adresą, kurį naudojote registracijos sistemoje metu;
  • antrame laukelyje įveskite registracijos sistemoje metu paties sugalvotą slaptažodį. Primename, kad mūsų atsiųstas aktyvacijos kodas nėra Jūsų slaptažodis.

3. Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Pagrindinio puslapio esančiame skyrelyje „Vartotojų prisijungimas“ spauskite nuorodą „Pamiršau slaptažodį“ ( http://www.isikelk.lt/lt/prisijungimas/remind ) ir pasirinkite tinkamą slaptažodžio priminimo būdą: el.paštu.

 

4. Ar galima pakeisti slaptažodį?

Taip, galima. Slaptažodį galite pakeisti prisijungę kaip registruotas vartotojas. Skyrelyje „Mano nustatymai“ rasite nuorodą „Slaptažodžio keitimas“.

 

5. Kaip redaguoti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijungę prie isikelk.lt sistemos aplinkoje suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite redaguoti. Šalia skelbimo dešinėje pusėje rasite mygtuką „Redaguoti“.

 

6. Kaip ištrinti skelbimą?

Registruotiems vartotojams. Įprastu būdu prisijunkite prie isikelk.lt sistemos. Suraskite nuorodą „Mano skelbimai“. Tarp savo skelbimų suraskite tą, kurį norite ištrinti. Šalia skelbimo dešinėje pusėje rasite mygtuką „Pašalinti skelbimą“.

 

7. Ar galima surasti jau ištrintą skelbimą?

Ne, negalima. Ištrinti skelbimai nėra saugomi.

 

8. Kiek laiko galios mano patalpintas skelbimas?

Įprastai skelbimas yra aktyvus 30 dienų. Tikslus skelbimo galiojimo laikas nurodomas aktyvavus skelbimą.

 

9. Ar yra galimybė užsisakyti skelbimo prenumeratą?

Taip. Šią paslaugą galite užsisakyti elektroniniu paštu. Ji teikiama nemokamai. Paprastos paieškos lange apačioje paspauskite nuorodą  „Naujienų užsakymas“ ( http://www.isikelk.lt/lt/naujienu_uzsakymas). Užpildę laukus, laiškus su naujienomis apie prenumeruojamus skelbimus gausite kas 7 dienas ir iki tol, kol neatsisakysite prenumeratos.

 

10.Kuo skiriasi registruotas vartotojas nuo neregistruoto vartotojo?

Registruotas vartotojas turi galimybę patogiau administruoti savo skelbimus, vienu metu įkelti kelis skelbimus, dalyvauja rengiamose akcijose.

 

11.Kokiu formatu galiu įkelti nuotraukas?

Galite talpinti nuotraukas šiuo formatu: JPEG, JPG, PNG, GIF. Negalite talpinti nuotraukų šiais formatais: BNP, TIF.